Alla inlägg under februari 2011

Av H - 12 februari 2011 00:57

Vad?

-Lillprinsen sover 8,5 timmar i sträck! Underbart! (om än för bara en natt)


Plötsligt händer det inte:

-Kalasförberedelserna blir klara i god tid, så att vi kan gå och lägga oss någorlunda tidigt, sova ut på kalasdagen och ta det lugnt tills gästerna kommer. Kanske nästa år...

Av H - 4 februari 2011 21:37

Efter en vecka med jäst, linfrön, grahamsmjöl, rågsikt och you name it har jag tagit en liten brödpaus och ägnar mig istället åt cupcakes. Man skulle kunna tycka att det faktum att vi inte ätit köpebröd på en vecka är skäl nog att fira med smarriga muffins, men just idag har det hänt något ännu bättre! Strax efter klockan halv två i natt blev jag moster för femte gången åt en liten prins! Härligt att han äntligen är här - nu längtar jag till morgondagens sjukhusvisit! I väntan på det tar jag mig en cupcake och firar lillkusinens ankomst!

  

Ovido - Quiz & Flashcards