Alla inlägg under mars 2011

Av H - 30 mars 2011 00:08

När vi hittade vårt drömhus på Hemnet i augusti 2009 och höll tummarna för att vi skulle vinna budgivningen, föddes tanken på en blogg. OM vi skulle ha sådan tur att huset blev vårt, skulle jag starta en blogg där vi kunde dokumentera vårt nya husliv och de renoveringar som skulle genomföras. Drömmen slog in - huset blev vårt och snart fanns bloggen 'Högfeldts på Hackeliden'. Där har ni kunnat följa våra renoveringsäventyr, men också familjen i huset, den växande magen och slutligen prinsens ankomst. Jag känner nu att vi kommit till en punkt där bloggämnena sinar. Den första renoveringsetappen är klar och mycket kretsar nu istället kring sömn, amning, smakportioner, blöjbyten och vardagsbestyr. Viktigt för oss, men inte så roligt att blogga om. Därefter tackar nu 'Högfeldts på Hackeliden' för sig! TACK till er som läst och kommenterat!


Våren är nu på väg och igår tog jag och maken första fikan ute i vårsolen medan sonen sov i vagnen bredvid oss. Underbart! Jag känner mig så tacksam över tillvaron och njuter verkligen av dagarna med maken, sonen, huset och trädgården. Härligt att tänka på den mysiga vår och sommar som ligger framför oss. En riktigt skön tid önskar jag er alla!


Over and Out

Ovido - Quiz & Flashcards